بهراد فندق کوچولوبهراد فندق کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره

بهراد کوچولو

22ماهگی بهراد...........

1394/9/18 0:52
610 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم

22ماهگی گل پسرم مبارک باشه........niniweblog.com

این روزها قشنگ بزرگ شدنت رو حس میکنم.... وقتی از به قول خودت د د میایم میشینی و کفشهات و از پات درمیاری و کلی ذوق میکنی بعد جورابات رو کمی شل میکنم و اونها رو هم درمیاری و بعد میگی ماماااان یعنی من بگم آفرین و برات دست بزنم......وای نمیدونی چه حس خوبی بهم میده این کارهات.......

 

بعد از یه سوختگی ادرار تصمیم گرفتم از پوشک بگیرمت خیلی هم تلاش کردم میرفتیم دستشویی و کلی شعر میخوندیم و آب بازی میکردیم ولی دریغ از یه قطره جیش تا میومدیم بیرون جیش میکردی و میگفتی جیششش منم فهمیدم که فعلا زوده واسه همین پروژه از پوشک گرفتنت رفت واسه تابستون ایشالا.niniweblog.com

دایی از نمایشگاه کتاب امسال برات چند تا کتاب انگلیسی خریده بود و منم اون چند تا کلمه ایی که از نظر تلفظ مطمئن بودم انگلیسیش رو هم بهت میگفتم(آخه مامان انگلیسیش اصلا خوب نیست برعکس خاله که مدرس زبانه)niniweblog.com

با کمال تعجب دیدم تو یادشون گرفتی و من کلی ذوقت رو میکنم.niniweblog.com

الان توپ و کتاب و سیب و تختخواب و ماه رو به انگلیسی بلدی niniweblog.com

حرف زدنت هم ماشالا خیلی بهتر شده جدیدا برامون شعر میخونی ولی با زبون خودت و من و بابا دلمون ضعف میره برات.niniweblog.com

انقدر قشنگ میشماری که نگو یکو دو رو بلدی بعد اون وسط ها یه چیزهایی میگی و بعد نه و ده 

جدیدا کمی با اسباب بازیهات بازی میکنی و یه چند دقیقه ایی سرگرم میشی مامان سیمین میگه دو سالت بشه بهترم میشیniniweblog.com

اولین برف امسالت رو 14آذر دیدی و کلی تو بالکن با هم برف بازی کردیم تو هم تند تند میگفتی بررف.بابا که از سر کار اومد یه گلوله برفی بزرگ با خودش آورد خونه و با هم کلی بازی کردید.niniweblog.com

امروز 17آذر بابا امیر موهای نازت رو کوتاه کرد و کلی ماه تر شدی. دست بابا امیر درد نکنه.niniweblog.com

شبها اول یه شیشه شیر میخوری بعد اگه ببینم حوصله داری با هم مسواک میزنیم .یه کلیپ آموزشی مسواک برات از نت دانلود کردم اون و میزارم و تو هم مثل اون نی نی مسواک میزنی ولی اصلا نمیزاری من دست به مسواکت بزنم.بعد هم کتاب قصه میخونیم و بعد می می میخوری تا خوابت ببره. وای خدا چند ماه دیگه چطوری از شیر می می بگیرمتniniweblog.com

خدایا به خاطر همه چیز شکر

پسندها (3)

نظرات (2)

مامان حلما
18 آذر 94 3:30
مبارک باشه گلمممممممممم در پناه حق شاد سر بلند باشین
شیوا مامان بهراد
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان سونیا
22 آذر 94 15:53
الهی خاله فدات شه 22 ماهه شدی مبارکه مامانی انشالله تو پروژه هات موفق بشی واقعا خیلی سخته ولی خدا بزرگه
شیوا مامان بهراد
پاسخ
سلام خاله جون ممنون 4 ساله شدن صدرا جون مبارک باشهنتونستم تو وبلاگتون چیزی بنویسم چون لوگوی تبلیغ نی نی وبلاگ بسته نمیشه