بهراد فندق کوچولوبهراد فندق کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 28 روز سن داره

بهراد کوچولو

کمتر از یک ماه تا تولد دو سالگی بهرادمون....

1394/10/13 19:50
622 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر عزیزم niniweblog.com

فدای اون حرف زدنت بشم من که انقدر خوشمزه حرف میزنی.......niniweblog.com

23 ماهه شدی قشنگم و من مبهوت این گذر زمان.......

درگیر کارهای تولدت هستم که شب قشنگی داشته باشیم......niniweblog.com

دندون نیش پایین 5 دی ماه نیش زد مبارررررررکniniweblog.com

وقتی میخوای غذا بخوری همه اسباب بازیهاتو میاری و میشونی پیش خودت و بعد من به همه باید غذا بدم و تو بگی نه برید دد بخورید.........niniweblog.com

عشقم با اینکه بیشترین وقتم رو با تو میگذرونم ولی گاهی که میرم سراغ کارهای شخضی خودم سریع عذاب وجدان میگیرم که با تو نبودم و تو رو تنها گذاشتم............niniweblog.com

بهرادم بدون من و بابایی خیلی دوستت داریم خیلی زیاد

پسندها (2)

نظرات (3)

مامان سونیا
15 دی 94 11:02
سلام خانومی خوب هستین ؟بهراد نانازم خوبن ؟ چرا عکسی از بهراد نمیزارین خیلی دل تنگش شدم
شیوا مامان بهراد
پاسخ
سلام عزیزم. ما خوبیم شما چطورید؟ هر بار که میام عکس بزارم یه مشکلی پیش میاد. یا گوشیم به کامپیوتر وصل نمیشه یا کابل گم شده ایشالا به زودی عکس میزارم. صدرا جون رو ببوس
شادمهر کوچولو
21 دی 94 12:43
وای خدا چقدر تفلد خوووووووبه مامان بابای من انقده ذوق دارن که نگوووووو من اولین باره میخوام تولدم بشه بهراد جون...تو هم تولد 2 سالگیت پیشاپیش مبااااااارک ... دندوناتم مبااااااااااارک منم الان 6 تا دندون دارم
شیوا مامان بهراد
پاسخ
تولدت مبارک شادمهر کوچولو دندونهای نازت هم مبارک
مامان سونیا
24 دی 94 23:54
شمارش معکوس برای تولد اقا بهراد گل مامانی منتظر عکسهای اقا بهراد هستیمااااااااااااااااا
شیوا مامان بهراد
پاسخ
ممنونم عزیزم. این روزها خیلی درگیرم