بهراد فندق کوچولوبهراد فندق کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره

بهراد کوچولو

تولد دوسالگی بهراد جونم

1394/11/14 16:15
855 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام عشق مامان و باباniniweblog.com

دو سالگیت مبارک باشه عزیزم.niniweblog.com

زودی بریم سراغ عکس چون خیلی وقته مامان تنبلی کرده و عکس نزاشتهniniweblog.com

تم تولد میکی موس بود و مامان و بابا تمام تلاششون رو کردن که بهترین شب رو واسه بهراد جونشون به نمایش بزارن.

تنها نی نی که تو مراسم بود شروین جون پسر دختر دایی مامان بود. بهرادم آخه شما اولین نوه هستید هم از این طرف هم از اون طرف.niniweblog.com

بهراد جون تو بغل بابا امیر(بابای مامان)niniweblog.com

میز غذاها که به جز دلمه که مامان سیمین زحمتش رو کشیده بود بقیه رو خودم درست کردم.

این هم یه یادگاری خیلی ناز که به مهمونها دادیم و زحمت قاب عکس رو الهام جون مامان هلیای عزیز کشیدن.دستشون درد نکنهniniweblog.com

بهراد نازم دو ساله که با اومدنت من و بابا رو خوشبخت تر و عاشق تر کردی.

عزیز دلم روز تولد خدا رو شکر همه چیز عالی بود و از همه مهمتر شما اصلا مامان و اذیت نکردی و بر عکس پارسال خیلی خوب بودی.niniweblog.com

دندون کرسی دوم (پایین سمت راست)هم با کمال تعجب 10بهمن تو دهنت پیدا کردم. دو هفته پیش یه شب تا صبح تب کردی و بعد خوب شدی. اصلا فکر نمیکردم مال دندونت باشه آخه این دندون رو باید 3 سالگی دربیاریniniweblog.com

از حرف زدنت بگم که خیلی پیشرفت داشتی. هر چی ما بگیم یا تلویزیون بگه رو مثل طوطی تکرار میکنی.niniweblog.com

یه خرس پوه داری که انقدر باهاش ناز حرف میزنی که نگو. بهش غذا میدی بعد میگی مامان پوه پی پی بعد میبریش دم دستشویی تا بشوریش.niniweblog.com

دوست دارم دوربین بگیرم دستم و همش از تو  و کارها و حرفهایی که میزنی فیلم بگیرم.niniweblog.com

از کادوهای روز تولد بگم که مامان سیمین و بابا امیر200 تومن و خاله ویدا100 تومن آوردن. بقیه هم اسباب بازی. دستشون درد نکنه.niniweblog.com

این هم کادوی مامان و بابا به گل پسرشون

خیلی خیلی زیاد عاشقتم

 

پسندها (1)

نظرات (4)

مامان صدرا
18 بهمن 94 12:01
سلام شیوا جون با دیدن عکسا کلی خوشحال شدم ماشالله بهراد جون چقدر بزرگ وناز شدن خیلی دلم براش تنگ شده بود تولدتم مبارک بهرادی خاله عاشقته
شیوا مامان بهراد
پاسخ
سلام عزیزم لطف داری ممنون خاله جونصدرا جون رو ببوس
مامان صدرا
18 بهمن 94 12:03
در ضمن دوست عزیز نمیشه از سلیقه وهنر هات گذشت دستت درد نکنه افرین شیوا جون
شیوا مامان بهراد
پاسخ
فدای تو دوست خوبم
شادمهر کوچولو
29 بهمن 94 10:44
سلام سلام دوست جونم تفلد 2 سالگیت مباااااااارک دست مامان باباتم درد نکنه خیلی تولدت قشنگ بووووود...همیشه بخندی انشااله
شیوا مامان بهراد
پاسخ
سلام عزیزم.ممنون شادمهر جون رو ببوس
مامان صدرا
27 اسفند 94 11:08
خداوندا تقدیر دوستان را در سال آینده به گونه ای قرار بده که در پایان سال از گذشته خود افسوس نخورند . . . پیشاپیش عیدتون مبارک
شیوا مامان بهراد
پاسخ
فدای تو دوست خوبمسال نو شما هم پیشاپیش مبارک