بهراد فندق کوچولوبهراد فندق کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره

بهراد کوچولو

سیسمونی پسرمون

1392/11/1 11:00
3,228 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به پسر نازم فندق کوچولوی مامان و باباش.

عزیزم امروز بالاخره عکسهای اتاق و سیسمونیت رو گذاشتم. ایشالا این چند هفته هم به خوبی تموم بشه و شما بیای توبغل مامان و باباتماچ

تخت فندق کوچولو

 

 

 

کمد فندقمون 

 تخت و کمد پسرمون


سرویس حمام گل پسرمون 

 تخت و کمد پسرمون


تخت و کمد فندق کوچولو


لوازم بهداشتی فندقی 

وسایل بهداشتی فندقی


ظرف غذا و دندونگیر و ... 

دندون گیر و ظرف غذا و ...


سرویس حوله ،پتو،پتو اسپانیایی و ... 

سرویس حوله و پتو و ...


لباسهای عزیز دلم 

لباسهای عزیز دلم


ابزارها رو بابا بهزادش از ماموریت اصفهان واسه پسر گلش به سوغات آورده 

اون ابزارها رو بابا بهزادش از ماموریت اصفهان واسه پسر گلش به سوغات آورده.


لباسهای تو خونه ایی و پیشبند و دستمال گردن که من عاشقشونم 

یک سری لباسهای تو خونه ایی و پیشبند و دستمال گردن که من عاشقشونم.


یه سری دیگه از لباسهای گل پسرم 

یک سری دیگه از لباسهای پسرم


کفشهای فندقمون. اون کفش قهوه ایی مال بابا بهزادش بوده. 

کفشهای فندقمون. اون کفش قهوه ایی مال بابا بهزادش بوده.


پوشک در مارکهای مختلف. 

پوشک در مارکهای مختلف.


یه ساک نی نی با قنداق فرنگی 

یه ساک نی نی با قنداق فرنگی


این لباس رو خاله ویدا براش آورده. من عاشق کلاهش شدم. 

این لباس رو خاله ویدا براش آورده. من عاشق کلاهش شدم.


این بلیز و شلوارک رو مامانم وقتی فهمید فندقمون پسره همون روز رفت خرید 

این بلیز و شلوارک رو مامانم وقتی فهمید فندقمون پسره همون روز رفت خرید


کریر پسرم 

کریر پسرم


کالسکه با ساک نوزاد 

کالسکه با ساک نوزاد


این ساعت رو هم خاله ویدا تو جشن سیسمونی داد 

این ساعت رو هم خاله ویدا تو جشن سیسمونی داد



تزئینات اتاق فندقم 

تزئینات اتاق فندقم


دندونگیر سمت راست رو عمو محمدش واسه فندقمون تو جشن سیسمونی داد 

دندون گیر سمت راست رو عمو محمد کوچولو واسه فندقمون تو جشن سیسمونی داد


کادوی دیگه خاله ویدا تو جشن سیسمونی 

کادوی دیگه خاله ویدا تو جشن سیسمونی


اولین کیک پسرمون که تو جشن سیسمونی گرفتیم به سلیقه بابا بهزاد. قربون شمع صفرت برم من. 

اولین کیک پسرمون که تو جشن سیسمونی گرفتیم به سلیقه بابا بهزاد. قربون شمع صفرت برم من.


پسندها (1)

نظرات (7)

مامان ایلیا
29 دی 92 23:53
وااای مبارکه. خیلی خوشگلن، دستتون درد نکنه ایشالله گل پسری به دنیا بیاد و به شادی از همشون استفاده کنید
شیوا مامان بهراد
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان راضی
1 بهمن 92 13:41
سلام خانومی انشاله گل پسرت به سلامتی به دنیا بیاد مبارکش باشه سیسمونی قشنگی داره لینکت کردم دوست داشتی به وب دخمل منم سر بزن
شیوا مامان بهراد
پاسخ
ممنون عزیزم. منم شما رو لینک کردم
مامان نفس
4 بهمن 92 15:54
مامانی خیلی نانازن ، ایشاا... این یه ماه آخر هم به خو.بی تموم میشه و نی نی به دنیا میاد مواظب خودتونو نی نی باشین
شیوا مامان بهراد
پاسخ
چشماتون قشنگ میبینن عزیزم. برامون دعا کنید این چند هفته هم به خوبی بگذره
محمد
12 بهمن 92 20:07
الهی قربونش برم
مامان صدیقه
16 بهمن 92 12:40
وای مبارک باشه عزیزم خیلی خوشکل بودن ماشااله
شیوا مامان بهراد
پاسخ
مامان صدیقه جون چشماتون خوشگل میبینه
مامان راضی
19 بهمن 92 11:18
ای جونمممممممممم چه بی سر و صدا ده روزگیت مبارک عجیجم پس عکسش کو
شیوا مامان بهراد
پاسخ
مرسی مامان راضی جون.
شادی
22 بهمن 92 17:15
سلام عزیزم قدم نورسیده مبارک.ایشالا صدساله بشه
شیوا مامان بهراد
پاسخ
ممنون خاله شادی جون