بهراد فندق کوچولوبهراد فندق کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

بهراد کوچولو

روزمرگی های پسرم

1393/11/27 12:17
457 بازدید
اشتراک گذاری

سسسسسسسسسسسسسسلام فرشته کوچولوی منniniweblog.com

این روزها از صبح تا شب دنبالتم و چشم ازت برنمیدارم تو هم با اون پاهای کوچولوت به همه جا سرک میکشی. خیلی ترست ریخته و شجاع تر قدم برمیداری ولی هنوز یه جا رو کمک میگیری.

تو روز چند بار من رو میکشونی سمت کمدت و میگی که درش و باز بکنم بعد تا جایی که قدت برسه هر چی باشه میریزی زمین و این کار و بارها و بارها انجام میدی. میری در حموم وایمیسی و محکم میزنی به در که بازش بکنم و بعد میریم داخل و چرخی میزنیمniniweblog.com. در جاکفشی و باز میکنی و هر چی میگم این کثیفه گوش نمیکنی و محکم درش و میزنی به هم.

انقدر بانمک دستت و میگیری به کامیونت و باهاش راه میری که من و بابایی میخوایم بخوریمتniniweblog.com. همچنان بی علاقه به اسباب بازیهات هستی و کمتر باهاشون بازی میکنی.

8روز که از واکسنت گذشت کسل شدی و تو صورتت کمی دونه زدی که مرکز بهداشت گفت چیزی نیست و مربوط به واکسن یکسالگیه. و بی اشششششششششششتها!!! یکی دو روز که فقط شیر میخوردی و خیلی کم غذا. حالا بهتر شدی ولی کلی باید باهات بازی بکنم تا بخوری. وای از دست این غذا خوردن شما نی نی ها که مامانهای بیچاره رو خون به دل میکنید.جدیدا" هم که تا کمی میشینی کنار سفره خودت و آویزون من میکنی و بلند میشی و دیگه هم نمیشینی!! من میخوام کمی تپلی بشی و تمام تلاشم و میکنم ولی .....niniweblog.com

برای چکاپ یکسالگیت با تاخیر ده روزه رفتیم پیش دکترت که خدا رو شکر همه چیز خوب بود. در مورد شیر گاو پرسیدم که گفت کمک شیر خودت همون شیر خشک نان رو بهش بده و شیر گاو نده. حالا چی بشه شما تو روز 120 سی سی شیر بخوری وگرنه که درست میکنم و میریزم دور.بسیار علاقه مند به می می شدی خیلی بیشتر از این یک سال که میخوردی....niniweblog.comدکتر گفت چون زود اومدی دنیا کمی از همسنهای خودت عقبتر هستی ولی نگران کننده نیست.niniweblog.com

از تولدت یکی از ریسه ها رو هنوز به دیوار داریم و تو تا نگاهش میکنی میگی باب یعنی باب اسفنجی. وقتی میگم بهراد بوس بده سرت و میاری پایین تا پیشونیت و بوس بکنم.الهی که من فدات بشم.niniweblog.com

چند شب هست که دندونهای کوچولوت رو مسواک میکنم  اولش همکاری نمیکردی ولی خدارو شکر بهتر شدی و منم با عشق این کار و میکنم.niniweblog.com

بهرادم همه زندگیم نفسم عشقم بینهایت دوستت دارم

خدایا شکرت که تن پسرم سالمه

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (1)

طراحي پوستر فقط هزار تومان
4 اسفند 93 17:38
طراحي پوستر فقط هزار تومان سفارش طراحي پوستر عكس بده پوستر تحويل بگير هزينه طراحي براي هر عكس فقط هزار تومان مي باشد - با بيش از دويست نمونه كار - براي ديدن نمونه كارها به لينك زير مراجعه نماييد http://www.posterha.rozblog.com