بهراد فندق کوچولوبهراد فندق کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره

بهراد کوچولو

اول ربیع الاول و آمدن سیسمونی فندقمون

1392/10/14 17:38
198 بازدید
اشتراک گذاری

فندق بابا و مامان دیروز بابا بزرگ و مامان بزرگ با خاله ویدا اومدن خونمون و وسایل سیسمونیت رو آوردن. مامان بزرگ منتظر بود ماه صفر تموم بشه. دیگه چه روزی بهتر از اول ماه ربیع الاول.

فدای لباسهای کوچولوت برم. کلی عکس انداختیم و ذوق تک تکشون رو کردیم. وای بابایی که دیگه نگو تا شب همش میرفت نگاهشون میکرد.(البته خودم بد تر از اون بودم)نیشخند

ایشالا بچینیمشون بعد عکس میگیرم .

فندق مامان امروز خیلی شیطون شدی هاماچماچ

کلی مامان رو لگدبارون میکنی.ماچ

ظهر برات لالایی خوندم تا بزاری بخوابم آخه دیشب زیاد نخوابیدم. این روزها یا زیاد گرسنه میشم یا موقع خواب مثل تابستون که خیلی کوچولو بودی خیس عرق میشم از گرما.

 

خدایا به خاطر پسرمون و لگدهاش که بهم میگه سالم هستم خیلی شکرت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان نفس
18 دی 92 16:53
خاله جونی سیسمونیت مبارکه ایشاا... به خوبی ازشون استفاده کنی گل پسری مامانی با اجازه لینکتون کردم
شیوا مامان بهراد
پاسخ
مرسی خاله جون. ایشالا عکسهاشو به زودی میزارم. خواهش میکنممنم لینکتون کردم.