بهراد فندق کوچولوبهراد فندق کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

بهراد کوچولو

چهارده روزگی بهرادم

1392/11/22 13:50
235 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستای گلم.

امروز بعد از دو هفته وقت کردم که برای بهرادم بنویسم. این دو هفته خیلی خیلی قشنگ بود. از اون لحظه ایی که پسرمون به دنیا اومد تا الان پر از خاطره شده و روز نیست که با بهزادم یاد تک تک لحظه ها رو نکنیم.

در مورد زایمانم و زود به دنیا اومدن بهرادم وقت بکنم حتما مینویسم.

بهراد عزیزم از وقتی که به دنیا اومدی زندگی من و بابا بهزادت رو خیلی خیلی قشنگتر کردی و ساعتها میشینیم نگاهت میکنیم و ذوقت رو میکنیم.قربون اون دست و پای کوچولوت بره مامان. الان که دارم این متن رو مینویسم تو کنار بابا بهزادت خوابیدی و دست کوچولوت انگشت بابایی رو گرفته.

432.gifخدایا نمیدونم چه طور این همه عظمتت رو این همه بزرگیت رو این همه مهربونیت رو شکر بکنم خدایا خیلی دوستت دارم

پسندها (1)

نظرات (2)

ایـلـیــــا جـون
2 اسفند 92 0:43
ای جان ، قدم نو رسیده مبارک بهتون تبریک میگم عزیزم اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن
شیوا مامان بهراد
پاسخ
مرسی عزیزم. لینکتون کردم.
سعیده
6 اسفند 92 11:48
سلام عزیزم منم تازه دیروز فهمیدم باردارم لینکت کردم تا با هم باشیم منتظرتم
شیوا مامان بهراد
پاسخ
آخی به سلامتی. لینکتون کردم. من مثل خواهرت هر سوالی داشتی ازم بپرس.