بهراد فندق کوچولوبهراد فندق کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

بهراد کوچولو

دو ماهگی بهراد جونم

1393/1/9 14:14
194 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامانی.

با یک روز تاخیر دو ماهگیت مبارک باشه.niniweblog.com

niniweblog.com

وای که چقدر زود گذشت این دو ماه انگار دیروز بود که با بابایی رفتیم بیمارستان و خدا یه پسر کوچولوی ناز بهمون داد.niniweblog.com

دیروز وقت نکردم بیام تو وبلاگت بنویسم آخه رفته بودیم خونه خاله که جهیزیه اش رو بچینیم. تو هم دیروز اولش خوب بودی ولی بعد همش باید یکی میگرفتدبغل چون یا نق میزدی یا گریه میکردی.niniweblog.com

تا ساعت 8 شب اونجا بودیم و کلی خونه خاله رو خوشگل کردیم بعد اومدیم خونه مشغول شام درست کردن شدم بعد هم که دوباره نق زدنت شروع شد. شب از خستگی داشتم هلاک میشدم بهت شیر دادم و بابا رو صدا زدم که بیاد بغلت بکنه و آروغت رو بگیره و خودم بیهوش شدم.

امروز ساعت 10 صبح با بابا بهزاد رفتیم مرکز بهداشت برای واکسن و قد و وزن ماهیانه.

خانمی که وزنت کرد گفت فقط شیر خودت رو بهش میدی گفتم آره گفت ماشالا خوب وزن گرفته منم تو دلم کلی دعا خوندم و ماشالا گفتم که خدا نکرده چشمت نزنه.

وزنت شده4700 کیلو گرمniniweblog.com ولی قدت رو وقتی داشت اندازه میگرفت حواسم نبود حالا دفعه بعد از تو پرونده ات نگاه میکنم.

بعد رفتیم اتاق واکسیناسیون خانم دکتر کلی در مورد علائم و نشونه های واکسن و کارهایی که بعد از واکسن باید بکنم برام توضیح داد بعد خوابوندمت روی تخت اول بهت قطره فلج اطفال داد بعد اولین واکسن رو زد پای راستت که کلی گریه کردی. مامان بمیره برات بهرادم. niniweblog.comبابایی کلی ساکتت کرد بعد نوبت به پای چپت رسید دوباره صدای گریه ات رفت به آسمون. واسه اولین بار اشکهای چشمات رو دیدم الهی من قربون چشمهای اشکی پسرم برم.خانم دکتر گفت واکسن پای چپت بیشتر درد داره و ممکنه سفت بشه یا قرمز بشه.

وقتی اومدیم خونه بهت قطره استامینوفن دادیم. پای چپت رو میگیری بالا که دردت نیاد.

الان که دارم برات مینویسم خوابیدی ولی پای چپت رو که تو خواب تکون میدی گریه ات میگیره. 

بهرادم خیلی دوستت داریم خدایا شکرت.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان هلیا
10 فروردین 93 12:00
الهی بمیرم واسه این نینی ها مامانی چرا از بهرادمون عکس نمیذاری من دیروز هر 4 ساعت به هلیا استامینوفن میدادم امروز هر 6 ساعت
شیوا مامان بهراد
پاسخ
منم دیروز هر 4 ساعت دادم امروز کمترش کردم. عکسهاشو جدا کردم ولی وقت نمیکنم بزارم.