بهراد فندق کوچولوبهراد فندق کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره

بهراد کوچولو

یه روز بد....

1393/1/11 18:58
197 بازدید
اشتراک گذاری

بهراد نازم به خاطر واکسنی که زدی یه روز کامل بیقرار بودی و مدام تب میکردی.niniweblog.com

با بابا بهزاد تبت رو هر لحظه چک میکردیم که بالا نره. شب که بیدار شدی شیر بخوری بدنت داغ داغ بود با دماسنج تبت رو گرفتم نزدیک38 بودسریع بابا رو بیدار کردم تا دستمال خیس بیاره بزارم روی پیشونیت. وای که چه روز بدی بود.

ایشالا همیشه سالم باشی و هیچ وقت ناراحت و بیقرار نبینمت.niniweblog.com

این چند وقت چند تا کار جدید یاد گرفتی:

بعد از سال تحویل بابایی داشت باهات بازی میکرد که یهو براش خندیدی وای چقدر ذوق کردیم.niniweblog.com

29اسفند اولین جموم رو با بابایی و مامانی تجربه کردیniniweblog.com آخه تا قبل از اون مامان سیمین میبردت حموم. چقدر تو حموم ترسیدم ولی به بابا بهزاد چیزی نمیگفتم. بابا آب میریخت و من میشستمت کلی هم برات شعر خوند.

خدایا کمکمون بکن بهراد رو خوب تربیت بکنیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان نغمه
11 فروردین 93 20:59
ایشالا بسلامتیش باشه... واکسن دوماهگی خیلی ناراحت کنندست طفلی نی نی ها... ولی خب برای سلامتیشونه دیگه... من شمارو لینک کردم عزیزم که همیشه بهت سر بزنم... عکس هم بذار
شیوا مامان بهراد
پاسخ
ممنون عزیزم که لینکمون کردی
هانیه (دختر دایی عرفان)
18 فروردین 93 16:01
وایییییی....واکسن خیلی درد داره....من که 15 سالمه از واکسن و آمپول میترسم چ برسه ب بچه دو ماهه.....
شیوا مامان بهراد
پاسخ
درد که داره ولی خوبیش اینه که زود یادشون میره