بهراد فندق کوچولوبهراد فندق کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه سن داره

بهراد کوچولو

چهارماهگی بهرادم

1393/3/9 23:10
172 بازدید
اشتراک گذاری

بهرادم چهارماهگیت مبارک

44.gif

چهارماهگیت مبارک عزیزدلم.niniweblog.com

قربونت برم الهی که تمام لحظه لحظه این چهارماه واسه من و بابایی کلی خاطرات قشنگ به جا گذاشتی.قربونت برم که زندگی زیبامون با وجود تو یه زیبایی دیگه پیدا کرده.niniweblog.com

از چند روز قبل واسه واکسن چهارماهگیت استرس گرفته بودم. امروز صبح که دیگه دلم شور میزد و نگران بودم که نکنه مثل واکسن دوماهگیت تب بکنی و اذیت بشی. واسه همین ساعت 8 بهت قطره استامینوفن دادم و واسه ساعت 9 صبح بود که رفتیم مرکز بهداشت. قد و وزنت رو گرفت که خدا رو شکر خیلی خوب بود. وزنت 6300 بود و قد58.5niniweblog.com

بعد رفتیم اتاق واکسیناسیون اول قطره فلج اطفال خوردی و بعد هم واکسنت رو زد. گریه کردی و منم سریع گرفتمت بغل و بوست کردم آروم شدی.

به خاطر استامینوفنی که خوردی امروز خیلی آروم بودی و مظلوم شده بودیniniweblog.com

خدا رو شکر تب نکردی فقط الان کمی بدنت گرمه.تا ساعت 8 شب هر چهارساعت قطره خوردی ولی دیگه الان خوابی که ساعت12 هم بهت قطره بدم.از مامانم پرسیدم گفت اشکال نداره و بیدارت نکنم.

خدایا خیلی خیلی خیلی شکرت

مامان شیوا بعدا" نوشت: بهرادمون شب ساعت 2:30 کمی تب کرد ولی نه به شدت دو ماهگی. ولی مامان باز هول کرد و گریه کرد و دوباره بابا بهزاد بود که با خونسردی پاشویه کرد و دستمال خیس گذاشت روی سرت. من فقط صلوات میفرستادم و بهت شیر میدادم.

پسندها (5)

نظرات (3)

مامان هلیا
9 خرداد 93 12:18
چهار ماهگیت مبارک خاله جون ، خدارو شکر که اذیت نشدی هلیا هم فردا واکسنش رو میزنه
شیوا مامان بهراد
پاسخ
چهار ماهگی هلیا جون هم مبارک. ایشالا واکسن هلیا جون هم مشکلی نداشته باشه
مامان شهناز
9 خرداد 93 12:49
عزیزم چهار ماهگی بهراد جون مبارک. خدا رو شکر که مشکلی پیش نیومد.
شیوا مامان بهراد
پاسخ
مرسی خاله جون
مامان شیرین
9 خرداد 93 13:17
چهارماهگیت مبارک کوچولو
شیوا مامان بهراد
پاسخ
مرسی خاله جون