بهراد فندق کوچولوبهراد فندق کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

بهراد کوچولو

شروع غذای کمکی + ....

1393/5/4 11:53
196 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر خوشگل و ناز مامانniniweblog.com

یه مدت هست که نتونستم بیام تو وبلاگت چیزی بنویسم آخه همه وقتم رو تو گل پسر پر میکنی و من دیگه وقت کار دیگه ایی رو ندارمniniweblog.com. ماه رمضان هم هست و مشغول مهمان داری و مهمانی رفتن و افطاری درست کردن واسه بابایی و....

وقتهایی هم که میخوابی یا من تند تند کارهام رو انجام میدم یا با هات میخوابم.

فندق مامان روز یکشنبه 15 تیر تصمیم گرفتم بهت کمی لعاب برنج بدم و خدا رو شکر دوست داشتی.niniweblog.com

 قرار بود غذای کمکی تا پایان شش ماه بهت ندم ولی انقدر موقع غذا خوردن بهم نگاه میکنی که به سختی غذام رو میخورم و مدام هم که گرسنه هستی این شد که زودتر شروع کردم.

25 تیرماه هم فرنی برات درست کردم با شیر خودم. خدا رو شکر خیلی دوست داری و تقریبا یه کاسه کوچولو ظهر میخوری و یه کاسه هم غروب ولی باز هم میخوایniniweblog.com.نوش جونت عزیز دلم تو خوش غذا باش هر چی که دوست داری برات درست میکنم.niniweblog.com

بهرادم انقدر تلاش میکنی واسه سینه خیز رفتن که نگو. کلی به خودت فشار میآری و وقتی موفق نمیشی شروع میکنی به نق زدن .بلندت که میکنم خیس عرق شدی انقدر که تلاش کردی.niniweblog.com

 از شیرین کاریهات بگم که دل من و بابایی رو آب میکنی و انقدر ذوقت رو میکنیم که نگو.تو چند تا پست قبل تر گفته بودم میگی ما. حالا کاملترش کردی و میگی ماااااان وای که وقتی میگی میخوام بخورمتniniweblog.com

عزیزم هر شب قبل خواب خدا رو شکر میکنم به خاطر وجود تو که زندگی من و بابا بهزادت رو شیرین تر و زیبا تر کردی. خدایا شکرت

فرنی خوردن بهراد

فرنی خوردن بهراد

 

 

پسندها (2)

نظرات (6)

مستر سایت
4 مرداد 93 13:18
ما در حال فعالیت در زمینه وبسایت و زندگی الکترونیک هستیم و بخشی از کارمون کودکان هستند کودکانی که بزرگان آینده هستند و برای حضور در جامعه آینده ندانستن اینترنت مانند بیسوادیست به همین خاطر قصد اشنا کردن آنها با محیط اینترنت هستیم از داشتن یک وبسایت شخصی گرفته تا حتی فروشگاه برای ساخته های دستیشون دوره ما بچه ها فرفره درست میکردن و میفروختن ولی کودکان الان باید با اینترنت این کارو انجام بدن و فروش اینترنتی رو یاد بگیرن... نگران نباشین مستر سایت این مسیر را رفته و تمام احتیاجات را میداند ... فقط کافیست با ما تماس بگیرید و کودک خود را به داشتن یک وبسایت جهانی کنید. تلفن تماس 88801913 ارتباط با ما در وایبر: 09125145043
مامی سارا
5 مرداد 93 11:43
اخه چه ناز میخوره فرنیشو گلم با شیر خودت درست میکنی بد نیست خراب نمیشه شیر وقتی حرارت میبینه؟ مامانی عکس جدید ارشا جونی رو گذاشتم بیا پیشمون
شیوا مامان بهراد
پاسخ
مرسی خاله جون نه عزیزم فرنی رو با آب تصفیه جوشیده درست میکنم و کمی غلیظ تر از روی گاز برمیدارم بعد شیر خودم رو بهش اضافه میکنم تا رقیقتر بشه
مامان شیرین
5 مرداد 93 11:56
نوش جونت باشه کوچولو
شیوا مامان بهراد
پاسخ
ممنونم خاله جون
خاله ی رادین
5 مرداد 93 14:50
سلام اقا بهراد.من رادینم.وبلاگت خیلی خوشمله.ما با افتخار شما رو لینک کردیم شما هم مارو لینک کن بی زحمت.منتظرت هستم بهراد جوووونی.
شیوا مامان بهراد
پاسخ
سلام رادین کوچولو با افتخار لینکتون کردم
مامان صدرا
5 مرداد 93 15:40
نــــــــــــــــــــــــــوش جـــــــــــــــــــــــــــــون خاله خوشحال شدم که این قدر خوش غذایی ودر موقع بزرگ شدن مامانی رو اذیت نمیکنی فــــــــــــــــــــــــداتـــــــــــــــــــــــــــــ
شیوا مامان بهراد
پاسخ
فعلا که اولشه خوبه حالا ببینیم با بقیه غذاها چجوریه
مامان افسانه بابا پژمان
11 مرداد 93 9:18
سلام عزیزم نوش جونش باشه ایشالا همیشه خوش غذا باشه پسرم