بهراد فندق کوچولوبهراد فندق کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

بهراد کوچولو

ده ماهگی بهراد+چهارمین دندون

1393/9/10 12:10
578 بازدید
اشتراک گذاری

سلاممممممممممم سلامممممممممم صد تا سلاممممممم

خوبی عشقم؛ ده ماهگیت مبارک باشه عزیزمniniweblog.com

ده ماه گذشت.... ده ماه پر از شادی و قشنگی....niniweblog.com

اون پاهای کوچولوت رو زمین میزاری و با هم تاتی تاتی میکنیم و شما هم به همه جا سرک میکشیniniweblog.com. من شدم پاهات و تو من رو همه جا میکشونی. دیگه شبها از زور کمر درد و پا درد داغونه داغونم.niniweblog.com

فقط موقعی که میخوای چیزی بخوری به زور و کلک میشونمت و تو هم اصرار داری که دوباره بلندت بکنم کلی سرت و گرم میکنم تا بشینی و بعد از چند دقیقه دوباره راه میفتیم. همه میگن میخوای راه بیفتی.... ولی کمی زود نیست مامان..niniweblog.com

یکمی هم زیادی ترسو تشریف داری جایی رو که میگیری و وایمیسی بعد بفهمی من دستم پشتت نیست یا سفت همون جا رو میچسبی یا خودت رو ول میکنی تا بگیرمت....niniweblog.com

اون روزها که سیسمونی میگرفتیم به اصرار من روروئک نگرفتیم چون از ضررهاش شنیده بودم. ولی حالا که اصلا" نمیشینی و من به هیچ کاریم نمیرسم مامان سیمین و بابا امیر دیروز اومدن خونمون و برات روروئک گرفته بودن. البته قبلش از دکتر پرسیده بودم و گفت بیشتر از یک ربع تا بیست دقیقه بیشتر توش نباشه. واسه همین کلی خوشحال شدم که لااقل چند دقیقه ایی میشه تنهات بزارم.دستشون درد نکنه. niniweblog.comکیک ده ماهگیت هم که پخته بودم آوردیم و یه جشن کوچولو همراه با مامان سیمین و بابا امیر گرفتیم.

تا امروز که فقط سرپا توی روروئکت وایمیسی و بیشتر از یکی دودقیقه هم که طول بکشه کلی گریه میکنی و نق که بیارمت بیرون.. niniweblog.com

مامانی خیلی خیلی بهم وابسته شدی تا یک قدم ازت دور میشم سریع گریه میکنی که من اصلا" دوست ندارم امیدوارم بهتر بشی......

دندون چهارم هم دراومد و الان دوتا پیشین بالا و پایین رو درآوردی مبارکت باشه فندق کوچولومniniweblog.com

پسرم خیلی زیاد  دوستت دارم خدایا شکرت

 

 

پسندها (5)

نظرات (5)

مامان نی نی کوچولو
10 آذر 93 19:31
سلام خاله جون وای مبارک باشه عزیزمآخی مثل طاها ،طاها هم همینجوریه دیگه ترسو فوری میشینه خلاصه برنامه ای داریم ما با این وروجکا.
شیوا مامان بهراد
پاسخ
سلام عزیزم ممنون آره والا کلی دارم تلاش میکنم این حس ترس رو از بهراد دور بکنم.
مامان صدرا
14 آذر 93 7:41
10 ماهگیت مبارک قند عسل کادوی جدیدتم مبارک انشالله به سلامتی ازش استفاده کنی
شیوا مامان بهراد
پاسخ
ممنونم خاله جون
مامان شهناز
15 آذر 93 2:46
سلام مامانی. ده ماهگیل پسری مبارک چهارمین دندونشم مبارک. ایشالا همیشه سالم باشی. مامانی ماها همه تو این داستانا مبتلاییم
شیوا مامان بهراد
پاسخ
سلام عزیزم. مرسی گلم
خاله ی رادین
15 آذر 93 16:40
اپیــــــــــــم
مامان شادمهر کوچولو
27 آذر 93 10:10
ده ماهگیت مبارک خاله جووووون دندونات هم مبارک عزیزم چه مامان هنرمندی داریاااا همش برات کیک درست میکنه خوشبحالت
شیوا مامان بهراد
پاسخ
مرسی خاله جون فدات عزیزم ایشالا شادمهر سالم به دنیا بیاد خودم براش کیک درست میکنم