بهراد فندق کوچولوبهراد فندق کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

بهراد کوچولو

بهراد جونم یک ساله شد

1393/11/8 0:02
606 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته آسمونی مامان و بابا

بهرادم تولد یکسالگیتمبارک عزیز دلم

تو این یک سال 6 تا 8 هر ماه من میرفتم تو خاطرات به دنیا اومدنت و این ماه خیلی بیشتر این روزها رو یاد کردم....

امروز همش بغضم میگیره و از خوشحالی محکمتر بغلت میکنم و محکمتر بوست میکنم. خدایا شکرت که من رو لایق مادر شدن دونستی و یکی از فرشته های ناز و معصومت رو به ما دادی. خدایا ..خدایا....

دیشب کلی عکسهای کوچولویت رو دیدم و با هر کدومشون کلی خاطرات برام زنده شدن. 

شبها دستم رو از بین نرده های تختت رد میکنم و محکم دستت رو میگیرم و کلی غرق نگاه معصومت میشم و خدا رو شکر میکنم.... تو این یک سال لحظه به لحظه هاش برام شیرین و پر از خاطره بودن و حالا که تو وقتی شیر میخوای میگی می می یا بلیزم و میکشی میفهمم بزرگ شدی... حالا وقتی تشنه میشی میگی آب یعنی پسرم دیگه مردی شده و خودش میتونه تا حدی نیازهاش رو بگه.

بهرادم ..پسر ناز و دوستداشتی خودم بیشتر از اون چیزی که فکرش رو بکنی دوستت دارم.... الان پر چشمهام اشکه ...اشک شوق... اشک خوشحالی...نمیتونم حسم رو برات بنویسم ولی بدون عاشقتم ....

نفس من و بابایی به نفس تو بنده عزیزکم.... ثانیه ها صبر کنیدتا پسرم و خوب نگاه بکنم ...صبر کنید تا خوب بوی خوش تنش رو استشمام بکنم... آخه از بهشت اومده.... پر از پاکی و مهربونی....بعضی وقتها دوست داری زمان متوقف بشه و امروز از همون روزهاست.....

اولین روز تو بیمارستان

اولین حمومت تو ده روزگی

اولین عید و سفره هفت سین

اولین بارکه سوار کالسکه شدی

اولین بار که فرنی خوردی

اولین بار که تونستی با کمک بشینی

اولین و آخرین پستونک خوردنت

 

بهراد نازم این پست رو دیشب نوشتم و گذاشتم دقیقا" سر همون ساعتی که به دنیا اومدی تو وبلاگت بزارم و شما ساعت12:21 دقیقه ظهر همزمان با اذان ظهر به دنیا اومدی.

و یک سالگی بهرادم

بهرادم خیلی خیلیییییییییییییییی عاششششششششششششششششششقققققققققققتمniniweblog.com

 

پسندها (4)

نظرات (6)

مامان شادمهر کوچولو
8 بهمن 93 13:47
بهراااااااد جوووووووون تولدت هزاران هزار بار مبارک عزیز خاله واااااای چقدر قشنگ بود اولین هایی که مامانی برات یادگاری کرده عالی بود براووووووو
شیوا مامان بهراد
پاسخ
مرسی خاله جون. ایشالا تولد شادمهر جون
ایلیـــا جون
8 بهمن 93 16:27
ای جونم گل پسملی جون تولـدت مبارک ایشالله تولد 100 سالگیتو جشن بگیری عزیزم ما هم آپیــم
شیوا مامان بهراد
پاسخ
ممنون خاله جون. ایلیا جون رو ببوس
مامان شهناز
9 بهمن 93 3:11
سلام مامانی. تولد بهراد جون مبارک. ایشالا به خوشی و سلامتی. میگن خیلی زود میگذره باید قدر لحظه به لحظه شو دونست.
شیوا مامان بهراد
پاسخ
سلام عزیزم. قربونت آره خیلی زود میگذره و فقط خاطرات خوش باقی میمونه
مامان شیرین
9 بهمن 93 16:32
تولدت مبارک بهراد جان ایشالا 120 ساله بشی
شیوا مامان بهراد
پاسخ
مرسی خاله شیرین
ایلیـــا جون
15 بهمن 93 1:29
خاله جون به ما رمز پست تولد بهراد جونو نمیدی ؟
شیوا مامان بهراد
پاسخ
عزیزم خصوصی میفرستم
مامان هلیا
15 بهمن 93 12:42
سلام بهراد جون، تولدت مبارک عزیزم ایشاا... 120 ساله بشی گلم من قبلا نظر دادم ولی نمیدونم چرا نیست ماماني اگه امکان داره رمز لطفاً
شیوا مامان بهراد
پاسخ
سلام خاله جون قربونت. نه چیزی به دستم نرسیده خصوصی میفرستم