بهراد فندق کوچولوبهراد فندق کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

بهراد کوچولو

با پسرم....

1393/10/23 12:44
733 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شیطونککککککککککککک مامان niniweblog.com

خوبی فدات بشمniniweblog.com

این روزها همش برمیگردم به پارسال این موقع و کلی خاطرات برام زنده میشن. چه زود تو داری بزرگ میشی و رشد میکنی. مامان یه دفتر خاطرات داره که جزئیات موقعی که توی دلم بودی رو نوشتم و شبها وقتی میخوابی میرم اونها رو میخونم.niniweblog.comniniweblog.com

بهرادم پسر ناز و مهربونم همش با هم بازی میکنیم و کتاب میخونیم.عاشق کتابی و من از دو ماهگیت برات کتاب میخوندم.niniweblog.com

عاشق خوردن غذا ومیوه با دستی و منم هیچ کاری باهات ندارم و اجازه میدم راحت باشی.niniweblog.com

عاشق فضولی کردنی و به همه جا سرک میکشی.کافیه یه چیز جدید ببینی تا قشنگ زیر و روش نکنی ول کن نیستی....niniweblog.com

عاشق بابایی هستی تا صدای در و میشنوی سریع راه میفتی و فکر میکنی بلدی بری من هم سریع میگیرمت و با هم میریم سمت در و تو اصلا" اجازه نمیدی بابا لباسهاش رو دربیاره.niniweblog.com

یه چند ماهی هست که دیگه نمیزاری ناخن هات رو کوتاه بکنم و منم وقتی خوابی این کار و میکنم و جالب اینه که تو خواب هم دستت رو میکشی و نمیزاری!!

کارتون و تبلیغ دوست داری مخصوصا" اون کلیپ امام رضا که قبل اخبار ساعت 2 ظهر پخش میشه رو هر جا که صداش رو بشنوی سریع دستهات رو تکون میدی و با دقت نگاهش میکنی.بعد نگاه من میکنی تا بگم اما رضا اومدniniweblog.com

بهرادم این روزها که ایشالا دارم به تولد یک سالگیت نزدیکتر میشم یه حس عجیبی دارم یه حس پر از شور و عشق و خوشحالی.....

بهرادم خیلی زیاد عاشقتم

 

 

پسندها (2)

نظرات (1)

ایلیـــا جون
27 دی 93 19:48
عزیزم دلم برات تنگ شده بود گل پسملی