بهراد فندق کوچولوبهراد فندق کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

بهراد کوچولو

13ماهگی بهرادم

1393/12/8 18:18
593 بازدید
اشتراک گذاری

سلام زندگی مامان

13 ماهگیت مبارک عزیز دلم 

این روزها خیلی کنجکاوتر و شیطونتر شدی فدات بشم الهی. وقتی داری چیزی میخوری بهم آویزون میشی و بلند میشی بعد دستت رو میگیری به مبل و میری دوری میزنی و برمیگردی منم دیگه دنبالت نمیام چون تو رفتن محتاط تر شدی. نگاهت میکنم که جای خطرناک نری.niniweblog.com

همچنان تمرین راه رفتن میکنیم و شما بلدی ها ولی انگار باورت نشده و هنوز جایی رو میگیری و راه میری.niniweblog.com

همچنان گیر میدی به هر چی در تو خونه هست از درحموم گرفته تا دستشویی و... تا بازشون نکنم هم ول کن نیستی.niniweblog.com

 علاقه پیدا کردی به جارو برقی و تو روز گیر میدی چند بار روشنش بکنم. وقتی هم خاموش باشه صداش رو یه طور نازی درمیاری که نگو با بابا میخوایم قورتت بدیم.niniweblog.com

30بهمن ماه مامان بزرگ مهربون بابا به رحمت خدا رفت و همگی خیلی ناراحت شدیم. واسه مراسم 5 شنبه با مامان سیمین و بابا امیر راهی ملایر شدیم و عصر برگشتیم . خدا رو شکر پسر خوبی بودی و اذیت نکردی. بهراد جونم مامان بزرگ بابا خیلی شما رو دوست داشت و شما هم خیلی پیشش راحت بودی. خدا رحمتشون بکنه.niniweblog.com

چند روز هم هست مامان سرماخورده و من همش نگرانم که شما از من نگیری . این روزها هم که همش چسبیدی به من و .... تند تند دستهام رو میشورم که خدایی نکرده مریض نشی.

 بابا امروز رفت ماموریت تا چهارشنبه و ما هم میریم خونه بابا امیر.niniweblog.com

 

خیلی زیاد دوستت دارم

پسندها (4)

نظرات (2)

ایلیـــا جون
12 اسفند 93 12:38
سلام به مامانی و گل پسملی خاله ؛ خوبین خوش میگذره ؟ امیدوارم همیشه خوب باشین آفرین به گل پسری خاله که دیگه خودش راه رفتنو یادت گرفته دیگه مردی شده واسه خودش آخی خدا بیامرزتش ؛ مادر بزرگا همشون مهربونن منم دلم برای مادربزرگم تنگ شده ایشالله که بابایی صحیح و سالم از ماموریت بر میگرده و گل پسریشو میبوسه امیدوارم هر 3 تاتون همیشه با هم خوش باشین به ما هم سر بزن آپیــم
شیوا مامان بهراد
پاسخ
سلام خاله ایلیا جون. خوبیم شما چطورید؟ آره خیلی حیف بود مامان بزرگ همسرم ایلیا جون رو ببوس
mamani
14 اسفند 93 17:45
Salam azizam webet kheyli ghashange mishe komakam koni man tarze tahiye harire badam ro balad nistam lotfan behem yad midi mamnoon misham age biyay weblogam
شیوا مامان بهراد
پاسخ
سلام عزیزم لطف داری. چشم اومدم