بهراد فندق کوچولوبهراد فندق کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره

بهراد کوچولو

اولین پست سال 95 و کلی خبر........

1395/2/6 17:18
700 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بهراد جونم............خوبی عشق کوچولوی من..............niniweblog.com

میدونم دارم دیر به دیر میام تو وبلاگت ولی آخه فدات بشم تو همه لحظه های من و پر کردی دیگه وقتی نمیمونه که......niniweblog.com

اول از همه بگم 2 اسفند ماه94 با می می خداحافظی کردی.....niniweblog.com

اون روز صبح که بیدار شدم رفتم چسب زدم به سینه هام. بعد از صبحانه وقتی سراغ می می رو گرفتی گفتم می می اوف شده و بعد خودت زدی بالا و دیدی.هیچ وقت قیافت یادم نمیره یهو نگران شدی و گفتی اوف شده!! گفتم آره دیگه تو بزرگ شدی می می مال نی نی کوچولوهاست...... تا شب با بیرون رفتن و خوراکی های رنگاورنگ سرت و گرم کردم.شب که اومدی بخوابی می می میخواستی و گریه میکردی. منم سینه هام پر شده بود از شیر ولی نمیتونستم بهت شیر بدم. انقدر لالایی خوندم و قصه تعریف کردم تا خوابت برد.... ساعت 6 صبح که بیدار شدی و می می میخواستی آخرین بار بهت دادم و زود خوابت برد و دیگه تمام شد.دو سه روز نق میزدی و مدام  میومدی می می رو نگاه میکردی و میرفتی..... اونقدر ها که فکر میکردم سخت نبود......

عید امسال مسافرت نرفتیم چون هوا خیلی سرد و بارونی بود. کلی مهمونی رفتیم و خوش گذروندیم......niniweblog.com

24 فروردین95 دومین دندون کرسی  بالا سمت راست نیش زد.البته خیلی درد داشتی و مدام دستم و میگرفتی که دندونت رو فشار بدم و میگفتی مامان درد....niniweblog.com

مامان جونم چند وقته خیلی لجباز شدی....هرکاری مطابق میلت نباشه انجام نمیدی.....

خدایا کمکم بکن بتونم بهرادت رو خوب تربیت بکنم.......اول از همه کمک بکن خودم خوب باشم...باهاش لجبازی نکنم....عصبانی نشم......niniweblog.com

حرف زدنت خیلی خیلی خوب شده خدا رو شکر..... عاشق کتاب خوندن و قصه هستی درست مثل کوچولویهات....niniweblog.com

دیگه فعلا چیزی یادم نمیاد.....

خیلی زیاد عاشقتم بهراد جونم

 

پسندها (3)

نظرات (2)

مامان صدرا
13 اردیبهشت 95 21:25
بهراد جونم الهی خاله فدات شه که یه پروژه مهم رو پشت سر گذاشتی موفق باشی
شیوا مامان بهراد
پاسخ
ممنون خاله مهربون
شادمهر کوچولو
2 اسفند 95 10:18
سلام بهراد جون کم کار شدیاااااااااااااااا دوستات منتظرتن