بهراد فندق کوچولوبهراد فندق کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

بهراد کوچولو

یک ماهگی

1392/12/15 20:32
179 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستای گلم.

دیروز یک ماهگی بهرادمون بود واسه همین رفتیم مرکز بهداشت خداروشکر که همه چیز خوب بود .

پسرمون 3 کیلو شده با قد 50/5smile смайлики смайлы

بهراد مامان داری مردی میشی واسه خودت.. قربونت برم الهیsmile смайлики смайлы

بهرادم دیروز به خاطر یک ماهگیت کیک درست کردم اول که خواب بودی بعد بلند شدی شیر خوردی گفتم بعد از شیر خوردنت که سرحال میشی چند تا عکس با کیک ازت بگیرم ولی دوباره بعد از شیر خوردن خوابیدی. انگار فهمیده بودی یک ماهگیته گفتی مثل یک ماه پیش همش بخوابم.smile смайлики смайлыsmile смайлики смайлы

خلاصه امروز ظهر بالاخره موفق شدم چند تا عکس بگیرم که خیلی قشنگ شدن.smile смайлики смайлы

بهراد عزیزم این یک ماه خیلی سریع گذشت انگار دیروز بود که به دنیا اومدی. همش به خودم و بابایی میگم که فدر این لحظه ها رو بدونیم که این روزها دیگه برنمیگردن و تو هر روز بزرگتر میشی.

خدایا بهرادمون و همه بچه ها رو به خودت سپردم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

ایـلـیــــا جـون
11 اسفند 92 16:04
مامانی بهراد جون چرا عکس گل پسرتون رو نمیذارین خیلی دلم میخواد ببینمش
شیوا مامان بهراد
پاسخ
مامان ایلیا جون ایشالا عکسش رو میزارم.
ایـلـیــــا جـون
12 اسفند 92 14:14
ممنون گلم اما عزیزم من خاله ایلیا هستم مامانش یکی دیگست
مامان هلیا
12 اسفند 92 17:33
یک ماهگیت مبارک گل پسری
شیوا مامان بهراد
پاسخ
ممنون مامان هلیا جون
مامان ایلیا
13 اسفند 92 23:15
1 ماهگیت مبارک عزیزم مامانی بدو بدو زودی عکسای گل پسری رو بزار