بهراد فندق کوچولوبهراد فندق کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره

بهراد کوچولو

این روزها با بهرادم

1393/1/28 11:41
206 بازدید
اشتراک گذاری

فندق مامان سلام .قربونت برم که داری روز به روز بزرگتر میشی و خیلی زیاد خودت رو تو دلمون داری جا میکنی.niniweblog.com

یه کم دیر اومدم برات بنویسم آخه تو که نمیزاری باید همش باهات بازی بکنم و با هم حرف بزنیم.niniweblog.com

کلی صداهای جدید یاد گرفتی که وقتی باهات حرف میزنیم در جوابمون میگی و ما هم کلی ذوق میکنیم.niniweblog.com

از شیر خوردنت بگم که هنوز هم اولش با می می کلی بازی میکنی بعد شروع میکنی به خوردن ولی یه چند وقته وقتی شیر میخوری فقط مامانی رو نگاه میکنی و با اون چشمهای خوشگلت خیره میشی به مامان. منم تا میخوام قربون صدقه ات برم می می رو ول میکنی و گوش میدی به حرفهای من.niniweblog.com

دو روز پیش بردمت دکتر که چکاپ ماهیانه انجام بده خدارو شکر همه چیز خیلی خوب بود فقط گفت کمی قولنج داری که قطره داد.

بهراد نازم نمیدونی وقتی واسه بابایی میخندی بابایی چقدر ذوقت رو میکنه.niniweblog.com

چند وقت پیش رفتم در کمدت که برات لباس بیارم یه سرهمی دیدم گفتم امتحان بکنم ببینم اندازه ات شده یا نه ولی دیدم داره بهت کوچیک میشه!!! ماشالا به پسر ناز خودم دیگه تند تند باید لباسهات رو بپوشم تنت.niniweblog.com

بهرادم با اومدنت زندگی من و بابایی رو خیلی خیلی قشنگتر کردی خیلی دوستت داریم.

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان امیرعباس و ارغوان (دوقلوها)
28 فروردین 93 22:59
سلام مامانی سال نو مبارک چرا عکس نی نی فندوقی رو نزاشتی ما ببینیمرمزم1391
شیوا مامان بهراد
پاسخ
سلام عزیزم سال نو شما هم مبارک. به زودی میزارم