بهراد فندق کوچولوبهراد فندق کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره

بهراد کوچولو

روز مادر با بهرادی

1393/2/1 0:04
161 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان.niniweblog.com

امروز خدا رو هزار بار شکر کردم که تو رو به من داد و من شدم مامان . niniweblog.com

فدای روی ماهت بشم الهی امروز از خوشحالی گریه کردم از اینکه پارسال این موقع نبودی و خدا چقدر من رو دوست داشت که تو رو بهم داد.

بابایی امروز از سر کار که اومد خونه یه دسته گل خوشگل همراهش بود با یه جعبه شیرینی و یه کارت هدیه کلی خوشحالم کرد.niniweblog.com

دیشب هم رفتیم خونه مامان سیمین و با خاله و دایی روز مامان مهربونمون رو جشن گرفتیم.

ساعت حدودای 9 و نیم بود که بردیمت حموم کلی آب بازی کردی فندق مامان. الانم مثل فرشته ها خوابیدی.

روز همه مامانهای مهربون و اونهایی که به زودی مامان میشن مبارک.

پسندها (1)

نظرات (1)

بابای ملیسا خانم ناناز
7 اردیبهشت 93 12:10
با سلام . ضمن تبریک بخاطر وبلاگ قشنگتون و محتوای زیبای وبلاگتون ، از شما دعوت میشه تا با تشریف فرماییتون کلبه مجازی ملیسا دختر بابا رو با موضوع سفر زیارتی سیاحتی مشهد مقدس مزین کنید . منتظر حضور شما و نظرات به یاد ماندنی تون هستیم .