بهراد فندق کوچولوبهراد فندق کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره

بهراد کوچولو

یه پست طولانی.....

1393/2/13 12:54
201 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسسسسسسسسسسسسسسسسسسسلکم

این دو روز حسابی سرمون شلوغ بود.

دیروز تولد عشقم بهزاد بود.

بهزاد عزیزم تولدت مبارک ایشالا صد سال سایه ات بالای سر من و بهراد باشه.48.gif

من چون نمیتونستم با تو برم بیرون واسه بابایی کادو بخریم از ماهواره یه چیزی دیدم و خرید کردم ولی الان بعد 3روز به دستمون نرسیده!!!!!niniweblog.com

دیروز صبح پسر خوبی بودی و خوب خوابیدی منم تا تو خواب بودی کیک درست کردم برای بابایی. بابا بهزاد ظهر که اومد کلی خوشحال شد.niniweblog.com

ظهر خیلی خسته بودم تو هم همش نق میزدی و فقط میخواستی شیر بخوری. به زور یه چرت کوچولو زدم . بهت شیر دادم که بالاخره ساعت 5 که دیگه خسته شدی و خوابیدی منم بلند شدم به کارهام رسیدم.شب بابا دعوت داشت جشن از طرف شرکتشون ما هم موندیم خونه که من به کارهای فردا که مهمون داریم برسم.niniweblog.com

بهراد عزیزم چند وقته شبها که بیدار میشم بهت شیر بدم کمرم مثل چوب خشکه فکر میکنم الانه که بشکنه فکر کنم به خاطر بد نشستن خودم باشه موقعی که بهت شیر میدم.niniweblog.comصبح که بیدار شدی و شیر میخواستی گفتم دراز بکشم و بهت شیر بدم ببینم میتونی بخوری آخه وقتی یک ماهت بود امتحان کردم نتونستی. ولی این بار دیدم که بعلهههههههههههههههههههه پسرم دیگه بزرگ شده و میتونه . روش خوبی بود واسه موقعی که خیلی خسته ام.niniweblog.com

امروز ظهر هم که مهمون داشتیم بابا بهزاد خدا خیرش بده یا ظرف کمکم میشست یا تو رو نگه میداشت تا من به کارهام برسم.niniweblog.com

گلم وقتی شیر میخوری سرت انقدر عرق میکنه که دستم خیس میشه.

الان داری نق شیر و خواب میزنی چون از ساعت 4 بیداری!!!!!!

برم به بهرادم برسمniniweblog.com

پسندها (1)

نظرات (3)

ژاله مامان آیدا
14 اردیبهشت 93 0:48
سلام مامانی دوست داری اتاق نینی شیک و تک باشه یه سری به کادو نمدی بزن kadonamadi.blogfa.com حلقه اسم ، آویز ،گیفت تولد ، گیفت دندونی ، گیفت عید .... هر کدی که دوست داشتی برام تو سایت پیغام بزار تا قیمتشو بگم آدرس ایمیل یا وب سایتتم حتما برام بنویس
سعیده
15 اردیبهشت 93 12:09
تولد تولد تولدش مبارک مبارک مبارک مبارکککککککککککککککککککک عزیزم سلام خوبی چرا عکسای پسر خوشگلت رو نمیزاری ببینیمش؟
خاله عاطی
9 خرداد 93 1:24
سلام کوچولو چقد شما نازی فداتشم ب منم سربزن
شیوا مامان بهراد
پاسخ
سلام عزیزم ممنون که به ما سر زدی