بهراد فندق کوچولوبهراد فندق کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

بهراد کوچولو

بهراد غلت زد

1393/3/28 20:43
166 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قند عسل مامانniniweblog.com

بالاخره تلاشهای این چند وقتت جواب داد و دیشب ساعت 9 شما غلت زدی.

niniweblog.com

 

 

فدات بشم این مدت خیلی تلاش میکردی و آخر سر وقتی ناامید میشدی شروع میکردی به نق زدن تا کمکت بکنیم بتونی غلت بزنی.

جدیدا" موقع خواب خیلی میچرخی و من مدام شبها چکت میکنم که خدایی نکرده سرت به جایی نخوره. تا درستت میکنم دوباره میفتی به پهلو.niniweblog.com

بهراد مامان خیلی خیلی دوستت دارمniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مادر هومان و هورمزد
1 تیر 93 2:14
مامانی لحظه های قشنگ زیادی منتظرته صبر کن تا ببینی
شیوا مامان بهراد
پاسخ
وای من بی صبرانه منتظرم
مامان امیر عباس و ارغوان (دوقلوها)
1 تیر 93 14:58
وای که چقدر لذت بخشه لحظه به لحظه رشد کردن و قد کشیدن فرشته هامون
شیوا مامان بهراد
پاسخ
آره خیلی خیلی لذت بخشه
مامان آراد
3 تیر 93 9:38
عزیز دلم مبارک تو هم باشه چرخیدن پسری امیدوارم چرخ های زندگیش هم همیشه راحت بچرخه خدا حفظش کنه برای شما دوست خوبم خوشحال میشم تبادل لینک کنیم اگه خواستید تو وبلاگ پسرم خبر بدید با یه عالمه بوس برای جوجو طلایی
شیوا مامان بهراد
پاسخ
ممنون عزیزم با افتخار لینکتون کردم