بهراد فندق کوچولوبهراد فندق کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

بهراد کوچولو

کارهای جدید بهراد

1393/4/3 19:17
153 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جیگر مامانniniweblog.com

فدات بشم الهی پسر نازم روزی هزار بار خدا رو به خاطر داشتن شما شکر میکنمniniweblog.com

پنجشنبه ظهر داشتیم ناهار میخوردیم و شما واسه خودت بازی میکردی بعد یهو بابایی اومد پیشت و بوست کرد که یهو چنان قهقه ایی زدی برامون که کلی ذوق کردیمniniweblog.com

دیگه اسباب بازیهات رو با دو دستت میگیری و کلی نگاهشون میکنی و باهاشون بازی میکنی.niniweblog.com

شنیده بودم پسرها گرمایی هستن ولی شما دیگه خیلی خیلی گرمایی تشریف دارید آخه چند شب پیش فکر کردم تب کردی چون بدنت داغ بود سریع دستمال خیس آوردم و گذاشتم روی پاهات و دستت و هر چند دقیقه هم دمای بدنت رو با دماسنج میگرفتم و انقده نگران شده بودم که نگو که آخه پسری ما که چیزیش نیست پس چرا تب کرده. اون شب با هر سختی که داشت صبح شد و ماجرا رو واسه مامانم گفتم و مامان سیمینم گفت این بچه گرمش شده بودهniniweblog.com و باید خیلی مواظبش باشی .

از اون روز زود به زود حمومت میکنم و گاهی تو روز بدون پوشک میزارمت تا گرمت نشه.

بهراد مامان خیلی دوستت دارم

پسندها (1)

نظرات (3)

مامان ایلیا
8 تیر 93 14:53
سلاااام هزااار ماشالله به این پسر که داره بزرگ و باهوش تر میشه مامانی خیلی مواظبش باش تو این هوای گرم،خدایی نکرده گرما زده نشه که خیلی اذیت میشه طفلکی
شیوا مامان بهراد
پاسخ
سلام عزیزم. آره خیلی مواظبشم همش تو جای خنک میبرمش و لباس کم تنش میپوشم
♥مرجان مامان آران و باران♥
9 تیر 93 12:45
ای جانم هزار ماشاللااا بچه ها زود یاد میگیرن و شیطون میشن راستی چرا عکس نمیزاری عزیزم
شیوا مامان بهراد
پاسخ
مرسی عزیزم. عکس هم میزارم
مادر هومان و هورمزد
12 تیر 93 0:00
مامانی میشه چندتا عکس هم بذاری؟اگه به ما هم سر بزنی خوشحال میشم
شیوا مامان بهراد
پاسخ
چند تا عکس تا الان گذاشتم. باز هم میزارم