بهراد فندق کوچولوبهراد فندق کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

بهراد کوچولو

سوپ خوردن بهراد+تولد خودم

1393/5/22 12:16
437 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فندق کوچولوی مامان و به قول بابا سلام تخمه آفتاب گردونمniniweblog.com

این روزها حسابی سرگرمم میکنی و من وقت هیچ کاری ندارم. هر روز خدا رو به خاطر پسر سالمی که بهمون داده شکر میکنم.niniweblog.com

فدات بشم الهی دیگه ظهرها سوپ برات درست میکنم و شما هم خدا رو شکر خیلی دوست داری.niniweblog.com فقط بعضی وقتها زبونت رو میاری جلو دهنت که با زبونت غذا بخوری. و من کلی شعر میخونم تا شما بخوری.

صبح و عصر هم حریره بادام و کنجد میخوری. با هر قاشقی که میزارم دهنت دو تا دستهاتو هم تندی میبری تو دهنت و کمک میکنی تا قورت بدی. بعد دیگه از بالای صورت تا دست و بعضی وقتها هم پاهات میرن زیر غذا و کثیف کاری در حد تیم ملی. و من هم کاری باهات ندارم تا غذات تموم بشه بعد مستقیم تو حموم. تازه کمک من قاشق رو هم میگیری و میبری تو دهنت و وسط راه هم نصفی از غذا چپه میشه تو دست و ....niniweblog.com

شنبه 18 مرداد تولد مامان بود و با بابایی تصمیم گرفتیم بریم عشقولانه بازی.niniweblog.comواسه همین ساعت8 شب شما رو بردم پیش مامان سیمین و رفتیم پیتزا خوردیم و کلی یاد سالهای قبل افتادیم. ولی وسطهاش من هی میگفتم بهراد مامان دلم برات تنگ شده و بابایی میگفت حالا یه بار تنها اومدیم بیرون ها..

بابا گل و یه کیک خوشگل هم گرفته بود کادو هم قرار شد با هم بریم بگیریم که فعلا" نتونستیم بریم چون بابا این روزها همش اضافه کاره و دیر میاد خونه وقتی هم میاد خسته و کوفته. فدای همسر مهربونم برم منniniweblog.com

یه سوال از مامانهای گل:

شما برای صبحونه و عصرونه نی نی هاتون چی میدید؟ آخه من فقط حریره بادام میدم و میترسم چون غذا تکراریه زده بشه از غذا.غمگین

بهراد بعد از خوردن حریره بادام

 

 

پسندها (2)

نظرات (10)

مامان و بابا
22 مرداد 93 16:20
سلام عزیزم ، من صبح واسه هلیا شیر برنج درس میکنم ، ظهر سوپ ، عصرونه فرنی یا حریره بادوم ، شام هم سوپ . وقی شیر برنج درست میکنم ، لعاب برنج رو میگیرم و با لیوان نوش جان میکنه موقع درست کردن سوپ هم وقتی گوشت و سیب زمینی و هویج و برنج و ورمیشل حسابی پخته شد ، از لعابش جداگونه میدم نوش جان کنه و بقیه رو میکس میکنم تا بتونه گوشتش رو هم بخوره
شیوا مامان بهراد
پاسخ
ممنون عزیزم که جواب دادی. فقط منظورت رو از شیر برنج نفهمیدم. میشه دستورش رو بهم بدی؟ من فقط یک وعده به بهراد سوپ میدم همه مواد رو میکس میکنم و بهش میدم.
مامان هلیا
23 مرداد 93 15:33
من واسه سوپ و شیر برنج از نیم دانه استفاده میکنم تا هضمش راحت تر باشه ولی اگه از برنج درسته استفاده میکنی بذار حساب نرم شه شیر برنج : یه قاشق غذا خوری برنج رو خیس کن ، یه ربع هم کافیه بعد با نصف لیوان اب بذار حسابی نرم و پخته شه اگه دیدی هنوز برنج جون داره میتونی آب جوش اضافه کنی اشکالی نداره وقتی که حسابی برنج نرم شد و لعاب داد شکر رو اضافه کن ، اینجا میتونی از لعاب برنج به بهراد جون بدی خیلی خوشمزه س . بعد از این مرحله شیر رو اضافه کن و هم بزن تا شیر به خورد برنج بره و خوب جا بیفته. شیر برنج آماده ست یه سری همون اول به جای آب ، مخلوط آب و شیر رو رو به برنج اضافه میکنن ، هر دو تاش یکیه ، فرقی نمیکنه سوالی بود در خدمتم عزیزم راستی من برنج سوپ رو میکس نمیکنم ، آخه جاری بنده این کارو میکرد و هر چی به بچه بیچاره میداد میکس شده بود الآن بعد از سه سال پسرش 12 کیلو بیشتر نیست . دکترا میگن جویدن یاد نداره ، باید به زور غذا به خوردش داد .
شیوا مامان بهراد
پاسخ
ممنون عزیزم به خاطر توضیحات کاملی که دادی من تو سوپ بهراد خیلی برنج نمیریزم در حد یک قاشق مرباخوری. خیلی هم مواد رو میکس نمیکنم تا جویدن یاد بگیره. راستی هیچ وقت سیب زمینی رو با میکسر له نکن چون نشاسته ایی که داره آزاد میشه و خوندم که خوب نیست. با پشت قاشق له بکن.
خاله ی رادین
24 مرداد 93 12:25
@...............@..........@............@@@@@..........@ @@..........@@......@.....@......@..........@......@....@ @.@........@.@....@.........@....@..........@....@........@ @..@......@..@....@@@@@......@@@@@....@@@@@ @...@....@...@....@.........@................@....@.........@ @....@..@....@....@.........@................@....@.........@ @.....@@.....@....@.........@................@....@.........@ @......@.......@....@.........@................@....@.........@ منتظرتونیم
مامان و بابا
28 مرداد 93 0:11
عزیزم چه پسر نازی خدا همیشه نگهدارش باشه
شیوا مامان بهراد
پاسخ
ممنونم عزیزم
ایـلـیـا جون
28 مرداد 93 18:42
ای جان اون چشماتو بخورم من که انقدر ناز داره مامانی تولد مبارک ایشالله تولد 100 سالگیتو با بهراد جون جشن بگیری
شیوا مامان بهراد
پاسخ
مرسی خاله ایلیا جون. چند وقتی نبودی ها ایشالا شما هم 100 ساله بشید
مامان شهناز
29 مرداد 93 9:23
سلام مامانی بهراد. تولدت مبارک عزیزم. زن مردادی مثل خودم شیر زنی خواهرم به پسرش که هفت ماهشه پوره (سیب زمینی و کره و شیر با یکم نمک) هم میده. خوشش میاد و تند تند میخوره
شیوا مامان بهراد
پاسخ
سلام شهراد جون. مرسی عزیزم آره اتفاقا تو برگه راهنمای تغذیه که مرکز بهداشت داده پوره سیب زمینی هم هست که گفته آخر ماه هفت بدم. باز هم ممنون
نیلوفر
30 مرداد 93 13:44
فروش عروسک های دستبافت و گل های کریستالی و .... با قیمت مناسب به وبلاگم سر بزنید http://honarhayeme.blogfa.com/
مامان صدرا
30 مرداد 93 15:14
سلام مامانی تولدتون مبارک انشالله تولد 120 سالگی را با شوشو جون وپسر گلتون جشن بگیرین بهراد جونم خوردنی خاله عاشقتم مامانی با وجود بهراد جون نیازی به خوردن غذاها نداریم
شیوا مامان بهراد
پاسخ
مامان صدرای نازنین خیلی ممنون بهرادم براتون فرستاد
خاله ی رادین
1 شهریور 93 15:04
@...............@..........@............@@@@@..........@ @@..........@@......@.....@......@..........@......@....@ @.@........@.@....@.........@....@..........@....@........@ @..@......@..@....@@@@@......@@@@@....@@@@@ @...@....@...@....@.........@................@....@.........@ @....@..@....@....@.........@................@....@.........@ @.....@@.....@....@.........@................@....@.........@ @......@.......@....@.........@................@....@.........@ من و رادین منتظر حضور گرمتون هستیم
مامی سارا
1 شهریور 93 15:13
سلام عزیزم تولدت مبارک منم مردادیم بهراد جونی نمیخواد موهاش در بیاد نکنه کوتاهشون میکنی قربون غذا خوردنش
شیوا مامان بهراد
پاسخ
سلام عزیزم. ممنون نه خاله کوتاهش نمیکنم تازه الان خیلی موهاش رشد کرده اولش هیچی نداشت