بهراد فندق کوچولوبهراد فندق کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

بهراد کوچولو

اندر احوالات این چند وقت+ سالگرد ازدواجمون

1393/6/31 10:45
214 بازدید
اشتراک گذاری

سلام همه زندگی مامانniniweblog.com

خوبی عشقمniniweblog.com

پسر نازم خیلی خیلی خیلیییییییییی زیاد دوستت دارم. داری پیش چشمم بزرگ و بزرگتر میشی و من فقط شکر خدا رو میکنم.niniweblog.com

این روزا همش دَدَدَ میگی و کلی دل من و بابایی رو میبری.niniweblog.com

وای که پسرمون بغلی شده. تا میزارمت تو کریر یا زمین نق و نوقت درمیاد خیلی هم لجوج شدی و بد غذا مامانم میگه به خاطر دندونه. بعضی روزها خوب میخوری و بعضی روزها خیلی کم؛ چنان دهنت رو محکم میبندی که نگو. واسه همین کمی شیر خشک هم بهت میدم تا سیر بشی. همش هم لثه هات میخارن و با حرص هر چی به دستت برسه میبری تو دهنت و گاز میزنی. بعضی وقتها انقدر نق میزنی که تو بغلم میریم آشپزخونه و غذا درست میکنم. تو هم با دقت نگاه میکنی.niniweblog.com

عاشق این هستی که سرپا نگهت دارم نزدیک مبل و میز و تو با دستهای کوچولوت بزنی روشون.niniweblog.com از صبح که بیدار میشیم کلی باهم بازی میکنیم تنهایی خیلی کم بازی میکنی و همش من باید پیشت باشم. حالا خوبه بابایی ظهر ها نمیاد خونه وگرنه ناهار رو چکار میکردم.niniweblog.com

راستی دایی قبول شد دانشگاه شریف مهندسی متالوژیniniweblog.com و الان 5 روزه که رفته تهران و دل هممون تنگه واسه دیدنش.niniweblog.com

بابا یه چند روز رفت ماموریت اصفهان و ما طبق معمول کوچ کردیم خونه بابا امیر و حسابی خوش گذروندیم.niniweblog.com

امروز 5 سالگرد عروسیمونه و یادش بخیر پارسال تو دل مامانی بودی و الان شدی همه زندگیمون.niniweblog.comامروز مثل هر سال میخوام کیک درست بکنم.

بهزاد عزیزم خیلی دوستت دارم ایشالا همیشه کنار من و بهراد باشی.niniweblog.com

 

پسندها (3)

نظرات (3)

♥مرجان مامان آران و باران♥
1 مهر 93 20:08
سلام دوست مهربون و بامعرفتم ببخشید دیر میاممم سالگرد ازدواجتون با تاخییر مبارکککک قبولی دانشگاه دایی جونم مبارک ایشالا همیشه شاد باشید بهراد جونمو ببوسسسس
شیوا مامان بهراد
پاسخ
سلام عزیزم. خواهش میکنم میدونم با دو تا وروجک سرت خیلی شلوغه شما هم همیشه شاد باشید
مامان صدرا
1 مهر 93 21:38
این پسملی چقدر شیرین وخوشمزه شده با این دلبریهاش سالگرد ازدواجتون مبارک خانومی انشالله با اقا بهزاد وبهراد گلمون سالیان سال خوشبخت باشین
شیوا مامان بهراد
پاسخ
ممنون عزیزم شما هم ایشالا خوشبخت و شاد باشید.
مامان شهراد
6 مهر 93 19:30
سلام عزیزم سالگرد عروسیتون مبارک. ایشالا سالیان سال سه تایی کنار هم خوش باشین.
شیوا مامان بهراد
پاسخ
قربونت عزیزم