بهراد فندق کوچولوبهراد فندق کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

بهراد کوچولو

اولین دندون بهرادم

1393/7/21 12:50
251 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مرد کوچولوی مامان

ظهر شنبه93/7/19  داشتم با استکان شیره گوشت بهت میدادم که دیدم یه صدایی از لثه هات اومد دوباره خوردی و دیدم همون صدا اومد به زور دهنت رو باز کردم (آخه از اون هفته که مریض شدی اصلا" نمیزاری دهنت رو باز بکنم فکر میکنی میخوام دارو بهت بدم) و دیدم بعلللللللللللللللللله اولین دندون پسرم تو 8 ماه و 11 روزگی نیش زده.niniweblog.com

وای نمیدونی چقدر خوشحال شدم و سریع زنگ زدم به بابایی که جواب نداد و جلسه بود. ظهر بودساعت حدودای3 واسه همین نمیشد به کس دیگه ایی هم خبر بدم. ذوق زده بودم و هی قربون صدقت میرفتم.niniweblog.com

تا بابایی زنگ زد و بهش گفتم . نمیدونی چقدر خوشحال شد.و بعد گفت دیدی تب اون هفته اش مال دندون بود و من هی گفتم دکتر نمیخواد. از دست این دکتر ها آخه گفته بودن عفونت ویروسیه!!!!!!!!!!niniweblog.com

همون شب هم هی بیدار میشدی و شیر میخوردی و تو خواب نق میزدی نگو پسرم اذیت بوده؛ مامان فدات بشه الهی که انقدر صبوری.niniweblog.com

اون روز به همه خبر دادیم و همه کلی ذوق کردن. قراره جشن دندونی هم بگیریم.

دیروز هم دعوت بودم ختم انعام و مولودی و شما موندی پیش مامان سیمین و کلی خوش گذروندیniniweblog.com

خدایا شکر خیلی خیلی شکر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان صدرا
24 مهر 93 13:20
وای بهراد جونم حالا شدی جز کباب خورا مرواریدات مبارک باشه خاله جون انشالله همشو صحیح وسالم در بیاری
شیوا مامان بهراد
پاسخ
آره دیگه بهراد هم رفت جزء کباب خورا
مامان هلیا
26 مهر 93 11:09
مبارک باشه عزیزم ، ایشاا... بقیه ی دندونات به راحتی خودشون رو نشون بدن و اذیت نشی گلم
شیوا مامان بهراد
پاسخ
مرسی مامان هلیا جون. دوباره پسری کسل شده و کمی تب داره فکر کنم دوباره میخواد دندون دربیاره
مامان شیرین
27 مهر 93 16:43
مبارکه مرد کوچک