بهراد فندق کوچولوبهراد فندق کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

بهراد کوچولو

جشن دندونی بهرادم

1393/7/26 20:09
265 بازدید
اشتراک گذاری

سلامممممممممم سلامممممم صد تا سلام به گل پسر خودمniniweblog.com

همون شنبه که فهمیدم دندون کوچولوت نیش زده زودی همه رو دعوت کردم واسه شب جمعه تا یه جشن کوچولو برات بگیریم. چون هفته دیگه بابا و دایی نیستن و بعد هم که محرم و صفر شروع میشه.

بماند که تا چهارشنبه هنوز عمه قول بهم نداده بود. ولی من یه فکرهایی واسه مهمونیت کرده بودم و کمی از خریدها رو هم کرده بودیم.

مهمونی قشنگ و خوبی شد و به همه خیلی خوش گذشت.niniweblog.com

وای از دست این شیرینی فروشیها وقتی رفتیم سفارش کیک دندون بدیم گفتن اصلاوقت نداریم و مجبور شدیم کیک ساده بگیریم.niniweblog.com

شما معمولا ظهرها یکی دوساعتی میخوابی ولی اون روز فقط نیم ساعت خوابیدی و زودی بیدار شدی و همش نق میزدی که من باهات بازی بکنم. تا اینکه مامان سیمین اومد و خدا خیرش بده پیش شما بود تا من به کارهام برسم. بابایی هم که همش میرفت دنبال بقیه خریدها.

غذاها: سالاد الویه و آش دندونی و ته چین مرغ و کوکو سبزی روی نان باگت  و دسر بود. من که خیلی کار داشتم بقیه هم فقط فیلم گرفتن و عکسی از میز شام ندارم که خیلی خیلی دلم میسوزهniniweblog.com

وای که پسرم چقدر خوشحال بود و ذوق میکرد. کلی هم با باباش رقصید.از خوشحالیت گریه ام گرفته بود(از دست این مامان حساس).بابایی هم که دیگه نگو انقدر خوشحال بود و کلی کیف میکرد که داری ذوق میکنی.niniweblog.com

قبل شام آوردمت تو اتاق تا یه چرت کوچولو بزنی تا واسه عکس و کیک سرحال باشی ولی شیر که خوردی شروع کردی به بازی کردن. واسه همین بعد شام سریع کیک رو آوردیم و کلی رقصیدیم و عکس انداختیم. ولی دیگه آخرهاش خسته شده بودی و نق میزدی.

مامان محبوبه کاپشن شلوار کادو داد. عمه جون هم سه تیکه شلوار و سویشرت. خاله جون و مامان سیمین هم پول آوردن که دست همه درد نکنه.niniweblog.com

عزیز دلم انگار میخواد دندون بعدی هم دربیاد آخه خیلی لثه ات متورم شده و همش نق میزنی و با حرص شیر میخوری.niniweblog.com

خدایا شکر به خاطر پسر نازم 

 

پسندها (4)

نظرات (3)

مامان بهراد
29 مهر 93 17:45
سلام من آپم وقت شد یه سر بزن با موضوع تولد 1سالگی بهراد
شیوا مامان بهراد
پاسخ
اومدم
مامی سارا
5 آبان 93 14:59
سلام مامانی مبارک باشه مرواریدای بهراد جون ایشالا تا اخر عمر همراهیش کنن ارشای منم همش اب دهنش میریزه و لـثه هاش میخواره دندونگیر و با حرص به لثه هاش میکشه ایشالا براحتی در بیاد مامانی تنبل خیلی وقته از ما سر نزدی زودی بیا دیگه
شیوا مامان بهراد
پاسخ
مرسی مامان ارشیا جون. ایشالا دندونای ارشیا جون راحت دربیاد. شما خیلی وقته آپنکردی وبلاگ ارشیا جون رو. من چند بار سر زدم!!
پتو اسناگی
11 آبان 93 11:09