بهراد فندق کوچولوبهراد فندق کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

بهراد کوچولو

9ماهگی بهراد+بهراد درمراسم شیرخوارگان علی اصغر+دومین دندان بهرادم

1393/8/9 19:29
378 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر ماه مامانniniweblog.com

9 ماهگیت با یک روز تاخیر مبارکککککککککککککککککککAnimation2birthday.gif

دیروز ظهر که نذری داشتم مامان سیمین و مامان محبوبه اومدن کمکم و شما هم پسر خیلی خیلی خوبی بودی و گداشتی مامان به کارهاش برسه.

بعدظهر هم رفتیم نذریها رو دادیم به یه جا که هرسال میدادیم که برسه به فقیرها. بعد هم رفتیم لباس گرفتیم برای مراسم امروز صبح شیرخوارگان علی اصغر. واسه همین نشد دیروز کیک درست بکنم.

امروز 7صبح بیدار شدم و تخم مرغت رو درست کردم و بعد ساعت8/15 بود بیدار شدی و لباسهات رو پوشیدم و رفتیم دنبال مامان سیمین و رفتیم مصلا. وقتی رسیدیم ساعت9صبح بود وبا اینکه گفته بودن ساعت 8/30مراسم شروع میشه ولی هنوز شروع نشده بود. خیلی خیلی شلوغ بود و گرممممممممممم.

همیشه دوست داشتم تو این مراسم شرکت بکنم و پارسال که تو دلم بودی به امام حسین گفتم سال دیگه با پسرم دعوتم بکنه و خدا رو شکر که دعوتمون کرد.niniweblog.com قربونت برم علی اصغر که بهراد من رو دعوت کردی تو این مراسم باشه. خیلی خیلی مراسم خوبی بود.... و به نوبت من و مامان سیمین میگرفتیمت و تو هم اولش ساکت بودی و تخم مرغت رو خوردی ولی بعد نق هات شروع شد مخصوصا" وقتی میگرفتمت روی دستم چنان لبهات رو جمع میکردی و بغض میکردی که نگو.آخر مراسم هم که خوابت برد.

مراسم 11/30 تموم شد و اومدیم خونه. عصر هم برات کیک پختم و الان توی فر هست . ایشالا عکس میندازیم و با عکسهای مراسم به این پست اضافه میکنم.

حالا از بلا شدن پسرم بگم که وقتی تو بغلم هستی سمت هر جا میرم شیرجه میزنی تا دستت رو به وسایل بزنی. 

چنان دس دسی میکنی که میخوام بخورمت.niniweblog.com

خداروشکر خداروشکر غذا خوردنت بهتر شده البته من با یه سری ترفندها بهت میدم.niniweblog.com

مثلا" زرده تخم مرغ که درست میکنم یه تیکه کوچولو بیسکوئیت مادر هم میارم و کوچولو کوچولو میکنم و با دست میزارم دهنت بعد تا بیسکوئیت بعدی رو میخوام بدم سریع یه قاشق زرده میزارم دهنت.

ناهار و شام هم امتحان کردم پیش خودمون که هستی بهتر میخوری واسه همین یا سفره میندازم زمین یا تو بغلم سر میز با هم میخوریم ولی تمام وسایل یه چند سانتی باید دور باشه از جلو دستهات وگرنه میکشی و ....

فردا صبح هم ایشالا میریم مرکز بهداشت.راستی آزمایش کم خونی که همه بچه ها تا قبل از 9 ماه باید انجام بدن رو هفته پیش انجام دادی و خدا رو شکر که مشکلی نبود.

امروز93/8/11 مامان شیوا به پست اضافه کرد:

رفتیم مرکز بهداشت و خدارو شکر همه چیز خوب بود فقط گفت کمی دور سرت بزرگه و دو هفته دیگه دوباره بیارش ولی مشکلی نیست و احتمالا" ارثیه!!توکل به خداsmile смайлики смайлы

عصر جمعه هم خاله ویدا زنگ زد که شام بریم خونشون و ما هم کیک تولدت رو برداشتیم و رفتیم . شمع یادمون رفت بیاریم خاله هم نداشت واسه همین روی کیک شکلاتیت با خامه عدد 9رو نوشتم. اصلا" نمیشد عکس بگیریم همش در حال شیرجه بودی سمت کیک به زور بابا نگهت داشت و این عکس رو گرفتیم.smile смайлики смайлы

امروز صبح دیدم وقتی دندونت رو به لثه بالاییت فشار میدی صدایی میاد و نگاه کردم دیدم بعلللللللللله درست بالای سر دندون پایینیت یه دندون خوشگل نیش زده و تو هم مدام این دو تا دندون کوچولوت رو به هم میزنی.قربونت برم دیشب هم مثل اون سری مدام نق میزدی و چند بار بیدار شدی و شیر خوردی.niniweblog.com

امام حسین بهرادم بیمه خودت

 

 

این عکس آخری مربوط میشه به مهمونی دایی که یادم میرفت بزارمش.(توی یک سفره خانه سنتی هست)

پسندها (3)

نظرات (5)

مامان صدرا
12 آبان 93 7:34
9 ماهگیت مبارک قند عسل چقدر جیگر شدی خاله با اون لباس منم هر سال صدرا رو میبردم مصلا ولی امسال نتونستم ببرم امام حسین حافظش باشه آمــــــــــــــــــین
شیوا مامان بهراد
پاسخ
ایشالا امام حسین حافظ همه بچه ها باشه
مامان ایلیا
16 آبان 93 15:30
سلام نه ماهگیت مبارک خوشگل خاله ایشالله نذریتونم قبول باشه مامان مهربون ایشالله خود علی اصغر(ع) و امام حسین (ع) نگهدار شما و همه نی نی ها باشه عزیزم.
شیوا مامان بهراد
پاسخ
مرسی خاله جون آمین عزیزم
خاله ی رادین
18 آبان 93 15:10
APaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaM
مامان شهناز
23 آبان 93 23:37
سلام به مادر و پسر خوش تیپ. عزاداری هاتون قبول و نذرتونم قبول باشه. عزیزم تو این مراسمات ما رو هم برا دعا فراموش نکنید
شیوا مامان بهراد
پاسخ
سلام عزیزم. محتاجیم به دعا
خاله ی رادین
24 آبان 93 17:38
سلام عزیزمممممممممممممممممممم. من عکس رادینو گذاشتم تو سایت نی نی عکس...اگه زحمتی نیست شما هم برو و بهش امتیاز بده ممنون میشممممممممممممم ازت گلم بوس بوس niniaxs.ir
شیوا مامان بهراد
پاسخ
سلام خاله جون. متاسفانه عکس رادین رو پیدا نکردم کاش عکسی که فرستادی رو تو وبلاگت بزاری تا بتونم پیداش بکنم شاید منم عکس بهراد رو بزارم